در این بخش از سری آموزش‌های آکادمی یونکسو، ورکفلوهای پرکاربرد و عمومی را خدمت شما عزیزان آموزش خواهیم داد. ورکفلوها به صورت کلی ساخته شده و شما باید بر اساس جنس بزینس خودتان و پرسونای کاربرانتان ورکفلوها رو شخصی سازی کنید. در ادامه ورکفلوها به صورت ویدئویی آموزش داده می‌شوند و تمپلیت ورکفلوها را نیز برای استفاده در هر بخش قرار داده ایم.

1. ورکفلوی Browse Abandonment

کاربرانی که وارد وب سایت یا اپلیکیشن شما می‌شوند و صفحه یا محصولی را می‌بینند ولی اکشن مورد نظر شما را ( برای مثال افزودن به سبد خرید ) انجام نمیدهند سگمنت مورد نظر در این ورکفلو هستند. شما هزینه‌ی بسیار زیادی برای جذب ترافیک کرده‌اید، بنابراین نباید این ترافیک را به راحتی به هدر بدهید و باید برای بازگرداندن این ترافیک که حدود 98 درصد کل ترافیک شما است استراتژی و ورکفلوها داشته باشید. در این ویدئو به صورت خیلی مختصر به شرح مراحل ساخت چنین ورکفلویی می پردازیم.

شما نیز می توانید چنین ورکفلوهایی رو برای بزینس خودتون بسازید و اگر در مراحل ساخت به کمک نیاز داشتید ابتدا به دستیار هوشمند ما مراجعه کنید و در صورتیکه جواب مناسبی دریافت نکردید می توانید از پشتیبان انسانی خودتان سوالات را بپرسید.

2. ورکفلوی محصولات مصرفی

اگر محصولات مصرفی دارید برای مثال فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی هستید می توانید از این ورکفلو برای تکرار خرید و بازگشت مشتریان استفاده کنید. 

3. ورکفلوی محصولات تخفیفی

اگر به صورت روزانه یا هفتگی محصولاتی را در فروشگاه‌تان تخفیف‌دار میکنید، باید حتما به مخاطبان آن محصولات اطلاع رسانی کنید. مخاطبان محصولات می‌توانند کاربرانی باشند که محصول را دیده‌اند اما خرید نکرده اند یا کاربرانی که مدتی پیش تر این محصول را خریده‌اند. از این ورکفلو نیز می‌توانید برای تکرار خرید و بازگشت مشتریان استفاده کنید.