یونکسو اتومیشن
حرفهایترین ابزار مارکتینگ اتومیشن ایرانی
ریکامندر سیستم ابزار ارتباط با مشتری ابزار تعامل با کاربر ورکفلوساز قدرتمند در یونکسو اتومیشن

با مارکتینگ اتومیشن
درآمدت رو افزایش بده
با بکارگیری یونکسو اتومیشن فعالیت های دیجیتال مارکتینگ کسبوکارتان را اتوماتیک کنید. با اینکار، کارآیی افزایش و هزینهها کاهش خواهند یافت.
همچنین با ارسال پیام مناسب به مخاطب مناسب در زمان مناسب و از طریق یکی از کانالهای ارتباطی مناسب (پیامک، ایمیل، وبپوش، اَپپوش، تلگرام، واتساَپ و …) کاربران شما به مشتری تبدیل خواهند شد.

با یونکسو اتومیشن چیکار میشه کرد؟

مدیریت سرنخ
برای جذب ترافیک باید هزینهی زیادی کرد. اما اکثر کسب وکارها به بعد از جذب ترافیک فکر نکردند. با ورود کاربر باید ازش سرنخ گرفت. بعد باید باهاش تعامل سازنده و برندینگ داشت. بهش امتیاز داد و کاری کرد که به مشتری و اونم شتری وفادار تبدیل بشه. مدیریت سرنخ یکی از کارهایی هست که میتونید با یونکسو انجام بدید.

بازیابی سبدهای رهاشده
کاربرانی که آیتمی را به سبد خریدشان اضاف کردند اما خرید رو نهایی نکردهاند بسیار باارزش هستند. چراکه در انتهای قیف فروش قرار دارند. با بکارگیری مارکتینگ اتومیشن یونکسو و با برقراری تاچپوینتهای مختلف از طریق کانالهای ارتباطی مختلف یادآوری سبدرهاشده، برندینگ، اعتمادسازی، سوشال پروف و … را با کاربر برقرار و آنها را مجدد به پروسه خرید برگردونید.

بازاریابی بازگشتی
آیا میدانستید که هزینهی بازگشت مشتری کمتر از یک پنجم هزینهی جذب کاربر جدید است؟! اما اکثر کسبوکارها استراتژی برای بازگردوندن مشتریهای قبلی ندارند. با استفاده از استراتژیهای بازگشتی مثل RFM، ورکفلوهای تخفیفی، مصرفی و … باید مشتریها رو وفادار کرد و برای بازگردوندنشون برنامههای البته اتوماتیک داشت.

سگمنتیشن
دستهبندی کاربران و مشتریان به سگمنتهایی بر اساس پرسونا، رفتار و تعاملاتشون، خریدهاشون، جنسیتف شهر و … بسیار مهم هست. خصوصا برای اجرای کمپینهای موفق مارکتینگ. چرا که باید پیام مناسب به کاربر مناسب ارسال بشه. سگمنتیشین یکی از روشهای یافتن مخاطب مناسب هست.

چرا یونکسو حرفهای ترین ابزار مارکتینگ اتومیشن ایرانی هست؟

ریکامندر سیستم
مارکتینگ اتومیشن بدون ریکامندر سیستم؟ حرفش هم نزنیم. پس چطور به هر شخص پیشنهاد شخصسازی شدهای بدیم که مناسب و مورد نیاز اون کاربر باشه.
یونکسو با داشتن ریکامندر سیستمی که پیشنهاداتی بر اساس نیاز کاربر ارائه میده منجر به افزایش کارایی و فروش خواهد شد. پیشنهادات ریکامندر سیستم میتونه توی تمامی کانالهای ارتباطی مثل وبسایت، ایمیل، واتساپ، پیامک و … قرار بگیره.
ابزار تعامل با کاربر
مارکتینگ اتومیشن بدون ابزار تعامل با کاربر؟ حرفش هم نزنیم. پس چطور از کاربرها سرنخ بگیریم؟ چطور گیمفیکیشن طراحی و پیادهسازی کنیم. تیم توسعه هم که همیشه شلوغ هست.
یونکسو با داشتن یک ابزار تعامل با کاربرِ Low Code به کارشناس مارکتینگ اتومیشن اجازه میده که پاپآپ، فرم و … رو به راحتی و سادگی طراحی و در هر کجای وب سایت و با شرایط مختلف نمایش بده.


ابزار مدیریت ارتباط تلفنی با مشتری
مارکتینگ اتومیشن بدون ابزار مدیریت مشتری؟ حرفش هم نزنیم. پس چطور کاربرهایی که فرم خاصی رو پر کردند یا امتیاز مشخصی کسب کردند، یا سبدهاشون رو رها کردند و … رو به تیم پشتیبانی بفرستیم تا با اونها از طریق تماس در ارتباط باشن؟
یونکسو یک ابزار مدیریت مشتری برای تیم پشتیبانی و مرکز تماس داره که میتونه وضعیت کاربرهای مورد نظر رو با تماس پیگیری کنه.
ورکفلوساز قدرتمند
مارکتینگ اتومیشن بدون ورکفلوساز قدرتمند؟ حرفش هم نزنیم. پس چطور به ورکفلوها اعتماد کنیم؟ چطور اجراهای قبلی رو رصد کنیم؟ چطور وقتی خطایی در ورکفلوها اتفاق افتاد متوجه بشیم؟
یونکسو با بکارگیری قدرتمندترین ورکفلوساز دنیا دغدغههای فوق رو حل کرده. تمامی اجراهای ورکفلوها قابل مشاهده و دنبال کردن هستند. به محض اتفاق افتادن خطایی در ورکفلو، ادمین ها مطلع خواهند شد. ورکفلوها به راحتی قابل ویرایش هستند. ورکفلوها رو میشه دیباگ و تریس کرد و …


پلتفرم دادهی مشتری و محصول
مارکتینگ اتومیشن بدون پلتفرم دادهی محصولات؟ حرفش هم نزنیم. پس چطور آخرین محصولی که کاربر دیده یا به سبد خرید اضاف کرده رو به کاربر یادآوری کنیم؟ چطور هر روز محصولات پرتخفیف رو کاربران هدف پیشنهاد بدیم؟ چطور محصولات مصرفی رو با اتمام زمان مصرفشون به مشتری های اون محصول یادآوری کنیم؟
یونکسو با داشتن پلتفرم دادهی کاربران و آیتم ها توانایی ارتباط با کاربران بر اساس محصول را نیز دارد.
کانالهای ارتباطی مختلف
مارکتینگ اتومیشن با فقط یکی دو تا کانال ارتباطی؟ حرفش هم نزنیم. پس چطور با ایمیل، اس ام اس، واتس اپ، تلگرام، وب پوش و … با کاربر در ارتباط باشیم؟ هر کاربر به یک کانال خاصی بیشتر اعتماد داره و باید از طریق تمام کانال ها با کاربر در ارتباط باشیم.
یونکسو اومنی چنل (پیامک، وبپوش، واتساپ، ایمیل، تماس صوتی اتوماتیک، بله، تلگرام و … ) هست و دغدغهی ارتباط از طریق کانال خاصی رو ندارید. از اون مهمتر یونکسو مشخص میکنه که کدوم کانال بهترین کانال برای هر کاربر هست و بیشترین تعامل رو با اون کانال داشته.


مدل RFM اختصاصی
مارکتینگ اتومیشن بدون امکان پیادهسازی RFM اختصاصی؟ حرفش هم نزنیم. کسب و کارها مدل های مختلف هستند و هر کدام مدل RFM خاص خودشان را دارند. پارامترهای آخرین خرید، تعداد خرید و مجموع مبلغ خرید برای هر بزینس متفاوت است.
با یونکسو اتومیشن به راحتی میتوانید پارامترهای اختصاصی مدل RFM کسب و کار خودتان را داشته باشید و برای هر سگمنت در این مدل ورکفلوهای مختلف طراحی کنید.
هم حرفهای، هم آماتور
یونکسو به شکلی طراحی شده که کارشناسان تازهکار مارکتینگ اتومیشن میتوانند از گرههای ساده برای ساخت ورکفلو استفاده کنند در حالیکه حرفهایها میتوانند سخت ترین و پیچیدهترین ورکفلوها را برای کسب و کارشان بسازند.
استفاده از گرههای حرفهای مانند code، if، loop و امکان برنامه نویسی جاوااسکریپت در گرهها، یونکسو رو بعنوان حرفهای ترین ابزار مارکتینگ اتومیشن ایرانی معرفی میکند.


قیمتگذاری منصفانه و متنوع
هدف یونکسو ارائهی ابزار مارکتینگ اتومیشن به بزینسها با سایزهای مختلف از کوچک تا بزرگ است. قیمت دهی نیز بر اساس ترافیک وب سایت از کمترین ترافیک یعنی کمتر از 10K ترافیک ماهانه شروع میشود.
سعی شده قیمت گذاری به نحوی باشد که بزینسهای کوچکتر نیز توانایی پرداخت هزینه اشتراک را داشته باشند.
پیاده سازی ورکفلوها
یکی از چالش های کسب و کارها برای استفاده از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن عدم دسترسی به کارشناس مارکتینگ اتومیشن هست. بر همین اساس ما ورکفلوهای رایج مثل سبد خرید رها شده و … را به صورت پیش فرض برای شما پیاده سازی خواهیم کرد. همچنین با داشتن هر استراتژی از سمت شما، ورکفلوی مورد نظر توسط تیم یونکسو پیادهسازی خواهد شد.


مزایای مارکتینگ اتومیشن
مارکتینگ اتومیشن مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از اصلیترین مزیتهای آن، بهبود بهرهوری و صرفهجویی در زمان و منابع است. با اتوماتیک کردن فرآیندهای بازاریابی، وظایف تکراری و زمانبر بهصورت خودکار انجام میشود، که به کارکنان اجازه میدهد تا بر روی استراتژیهای خلاقانهتر و ارتقاء تجربه مشتری تمرکز کنند.
شرکتهایی که از اتوماسیون بازاریابی استفاده میکنند تا 53 درصد نرخ تبدیل بالاتر و 3.1 درصد نرخ کلیک بیشتر در کمپینهای خود گزارش کردهاند که منجر به افزایش قابل توجهی در تولید سرنخ میشود.
مطالعات نشان دادهاند که کسبوکارهایی که از اتوماسیون بازاریابی استفاده میکنند، به طور متوسط ۲۰ درصد رشد در تعامل مشتری را به دست میآورند که منجر به رضایت و نرخ حفظ مشتری بالاتر میشود.
تقریباً ۷۷ درصد از بازاریابان با استفاده از محتوای شخصیسازیشده و کمپینهای هدفمند تولیدشده توسط اتوماسیون بازاریابی، افزایش در تعامل با مشتری را تجربه کردهاند.
کسبوکارهایی که از اتوماسیون بازاریابی استفاده میکنند، به طور متوسط ۱۲ درصد کاهش در هزینههای عملیاتی مشاهده میکنند و با خودکارسازی کارهای تکراری، در زمان نیز به طور قابل توجهی صرفهجویی میکنند.
تیمهای فروش که از اتوماسیون بازاریابی استفاده میکنند تا ۱۴.۵ درصد افزایش در بهرهوری فروش را تجربه کردهاند، زیرا میتوانند تمرکزخود را روی سرنخها و مشتریان با اولویت بالا قرار دهند.
کسبوکارهایی که از اتوماسیون بازاریابی به طور موثری استفاده میکنند تا ۳۴ درصد افزایش بازگشت سرمایه (ROI) و ۱۰ درصد افزایش رشد درآمد را گزارش کردهاند که نشاندهنده تأثیر قابلتوجه اتوماسیون بر موفقیت کسبوکار است.
در تمام مراحل در کنار شما خواهیم بود

یکپارچه سازی
ما وب سایت و برنامه شما را با ابزار اتوماسیون بازاریابی یکپارچه سازی (اینتگریشن) خواهیم کرد.

پیاده سازی
ما تمام اتومیشن جرنی های متداول و اختصاصی متناسب با کسب و کار شما را به بهترین نحو پیاده سازی خواهیم کرد.

آنالیز
تمام اتومیشن جرنی ها و کمپین ها بر اساس KPI آن تجزیه و تحلیل خواهد شد.

بهینه سازی
بر اساس تجزیه و تحلیل، جرنی ها و کمپین ها به طور مداوم بهینه می شوند.
همین امروز شروع کنید و با اتوماسیون بازاریابی درآمدتان را افزایش دهید
اگر به دنبال یک تیم مجرب و متخصص در زمینه اتوماسیون بازاریابی هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.
قیمت گذاری منصفانه با توجه به نیازهای کسب و کارتان و تعداد کاربران فعال ماهانهی شما (MAU)
در این سرویس یکی از کارمندان ما منیجر شما خواهد شد و شما می توانید با ایشان در ارتباط باشید. منیجر وظیفهی پیاده سازی استراتژی های مارکتینگ اتومیشن شما را برعهده دارد و به شما در پیادهسازی ورکفلوها کمک میکند.
قیمت گذاری شفاف با استفاده از محاسبهگر قیمت
سوالات متداول در مورد اتوماسیون بازاریابی
اتوماسیون بازاریابی یک استراتژی بلند مدت برای رشد کسب و کار است و زمان لازم برای مشاهده نتایج می تواند متفاوت باشد. اگر تمام نیازمندی های شما آماده باشد، ممکن است نتایج فوری را مشاهده کنید. با این حال، اگر نیاز به توسعه موارد تبلیغاتی دارید، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد. مانند هر رویکرد بازاریابی، برای به حداکثر رساندن نتایج به ارزیابی، اصلاح و بهبود مستمر نیاز دارد.
هزینه ابزار مارکتینگ اتومیشن بستگی به کیفیت و محبوبیت و ویژگی های آن ابزار دارد. همچنین بستگی به این دارد که ابزار ایرانی یا خارج از ایران استفاده کنید که قرار است به ریال یا دلار هزینه کنید. ابزارهای خارج از ایران که حداقل ۱۰۰۰ دلار باید برای هر ماه هزینه کنید اما برای ابزارهای ایرانی که در حال حاضر فقط زبلاین و اینترک کارایی مناسبی دارند باید ماهانه حداقل حدود ۲۰ میلیون تومان و بسته به ترافیک وبسایت تان هزینه کنید.
اینها تنها هزینه استفاده از ابزار است. اگر از یک تیم متخصص برای پیاده سازی مارکتینگ اتومیشن بهره ببرید باید هزینه خدمات را نیز به این هزینه اضافه کنید.
فن آوری های اتوماسیون بازاریابی برای سازمان ها در هر اندازه موثر است. برای نهادهای بزرگتر، راهحلهای خودکار میتوانند کمپینهای بازاریابی را به طور مؤثر مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ مخاطبی نادیده گرفته نخواهد شد. برای کسب و کارهای کوچک، اتوماسیون بازاریابی آنها را قادر میسازد تا از بودجه خود حداکثر استفاده را ببرند و با سازمانهای بزرگتر رقابت کنند، و برقراری ارتباط با فهرستهای مخاطبین آنها، چه اندازه آنها 300 یا 3،000،000 باشد از طریق کانالهای مختلف به راحتی و به صورت کارآمد انجام شود.
بلی، برای بهره وری هر چه بیشتر از ابزار مارکتینگ اتومیشن باید سال ها تجربه و دانش فنی در کنار استراتژی های پیاده سازی داشته باشید. اگرچه که پیاده سازی خیلی از جرنی ها و کمپین ها می تواند گاها به سادگی اجرا شود اما به کار بردن نکات ریز که منجر به صرفه جویی در هزینه، افزایش کارایی، عدم ایجاد مزاحمت برای کاربر و … می شود نیازمند سال ها تجربه است.
فناوری اتوماسیون بازاریابی فرصتهای فراوانی را ارائه میدهد، اما بیش از نیمی از پیادهسازیها با شکست مواجه میشوند. یکی از دلایل متداول این امر عدم به کارگیری نیروی انسانی متخصص و با تجربه که توانایی درک مسئله و حل آن با داده را داشته باشد است.
علاوه بر این، استفاده ناکارآمد از داده ها در استراتژی های اتوماسیون بازاریابی می تواند منجر به نتایج ضعیف شود. شناخت مخاطب، نیازها و علایق آنها بر اساس داده، زمینه لازم برای کمپین های موفقیت آمیز اتوماسیون بازاریابی است.