
امروزه اکثریت کسب وکارها از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن استفاده میکنند، در واقع مطالعات نشان میدهند که حدود 56 درصد از کسبوکارها در حال حاضر از این فناوری استفاده میکنند و این تعداد همچنان در حال افزایش است.
در حالی که نرمافزارهای اتوماسیون بازاریابی با سادهسازی گردش کارها به شرکتها کمک میکنند تا بازدهی خود را افزایش دهند، گزینههای بسیار زیادی با ویژگیها و کاربردهای گوناگون برای انتخاب وجود دارد.
در اینجا 20 ابزار برتر مارکتینگ اتومیشن معرفی و کاربردها و مزایای این پلتفرمهای اتوماسیون بازاریابی را بررسی می کنیم.
در این مقاله، به موارد زیر میپردازم:
- ابزارهای مارکتینگ اتومیشن چه هستند؟
- چگونه بهترین نرمافزارهای اتوماسیون بازاریابی را ارزیابی کردم.
- بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
- چگونه بهترین نرمافزار مارکتینگ اتومیشن را انتخاب کنیم.
ابزارهای مارکتینگ اتومیشن چه هستند؟
ابزارهای اتوماسیون بازاریابی از نرمافزار برای خودکارسازی وظایف تکراری بازاریابی استفاده میکنند.
برخی از پلتفرمها فقط اقدامات ایمیلی، توالیهای قطرهای و بهروزرسانیهای CRM را ارائه میدهند. برخی دیگر ممکن است در امتیازدهی سرنخ، چرخش سرنخهای فروش، پیامک و موارد دیگر کمک کنند.
خودکارسازی وظایف بازاریابی شما میتواند با افزایش کارایی کلی و دادن زمان بیشتر برای کار بر روی پروژههای سطح بالا، به کسب و کار شما سود برساند.
به عنوان مثال، میتوانید از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی برای جمعآوری دادههای ارزشمندی استفاده کنید که میتوان از آنها برای ایجاد کمپینهای بازاریابی شخصیسازیشدهتر و افزایش نرخ تبدیل استفاده کرد برای آشنایی بیشتر میتونین به مقاله مهم ترین مزایای مارکتینگ اتومیشن مراجعه کنین.
چگونه بهترین نرمافزار اتوماسیون بازاریابی را ارزیابی کردم
هر پلتفرم اتوماسیون بازاریابی مزایا و ویژگیهای متفاوتی را ارائه میدهد، که انتخاب بهترین گزینه برای کسبوکار شما را به یک چالش تبدیل میکند.
به همین دلیل، من چندین گزینه را برای شما بررسی کردم. در اینجا مواردی که هنگام بررسی بهترین پلتفرمهای اتوماسیون بازاریابی مورد توجه بوده، آورده شده است.
سهولت استفاده
نمیدونم شما چطورید، اما من آدم بصری هستم. اگر رابط کاربری گیجکننده به نظر برسد، برای شروع کار تردید میکنم. به همین دلیل به دنبال رابطهای کاربری سادهای هستم که نشان دهند استفاده از ابزار آسان است.
به دنبال ابزارهایی با رابط کاربری ساده میگردم که در اولین استفاده، من را در پلتفرم راهنمایی کند. همچنین اگر پلتفرم دارای یک پایگاه دانش با دسترسی آسان باشد، مفید است تا بتوانم در صورت نیاز به کمک، عمیقتر به نحوه عملکرد یک ویژگی بپردازم.
ادغامها(Integrations)
ابزارهای مارکتینگ اتومیشن که با ابزارهای موجود شما ادغام میشوند، ضروری هستند.
تمام هدف پلتفرمهای اتوماسیون بازاریابی کمک به شما برای صرفهجویی در زمان با ایجاد وظایف یکپارچه است و این امر زمانی ممکن میشود که همه چیز در مجموعه فناوری شما به هم متصل باشد، در مقاله پیاده سازی مارکتینگ اتومیشن و اجرای موفق آن مفصل این اهداف بررسی شده است.
هنگام آزمایش بهترین پلتفرمهای اتوماسیون بازاریابی، به دنبال نرمافزاری با کتابخانه Integrations بودم. در تجربه من، هرچه ادغامهای برنامه بیشتر در دسترس باشد، پلتفرم متصلتر است.
*در عبارت “پلتفرم متصلتر است”، منظور از “متصلتر” به میزان یکپارچگی و ارتباط بین پلتفرم اتوماسیون بازاریابی با سایر ابزارها و سیستمهای مورد استفاده در کسبوکار شما اشاره دارد.
به عبارت دیگر، هرچه یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی بتواند با ابزارهای بیشتری مانند:
- سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- پلتفرمهای رسانههای اجتماعی
- ابزارهای ایمیل مارکتینگ
- نرمافزارهای تجزیه و تحلیل دادهها
و غیره ادغام شود، “متصلتر” محسوب میشود.
چرا اتصال بیشتر مهم است؟
- جریان داده یکپارچه: اتصال بیشتر به معنای جریان یکپارچه دادهها بین سیستمهای مختلف است. این امر از ورود دستی دادهها جلوگیری کرده و دقت اطلاعات را افزایش میدهد.
- اتوماسیون مؤثرتر: وقتی پلتفرم اتوماسیون بازاریابی شما به سایر ابزارها متصل باشد، میتوانید فرآیندهای پیچیدهتری را خودکار کنید و از دادههای جمعآوریشده در سیستمهای مختلف به طور مؤثرتری استفاده کنید.
- دیدگاه جامع از مشتری: اتصال بیشتر به شما امکان میدهد تا دیدگاه جامعتری از مشتریان خود داشته باشید. با دسترسی به دادههای جمعآوریشده در سیستمهای مختلف، میتوانید رفتار مشتریان را بهتر درک کرده و کمپینهای بازاریابی هدفمندتری ایجاد کنید.
- افزایش بهرهوری: با کاهش نیاز به ورود دستی دادهها و ادغام فرآیندها، اتصال بیشتر به افزایش بهرهوری تیم بازاریابی شما کمک میکند.
بنابراین، وقتی گفته میشود “پلتفرم متصلتر است”، منظور این است که آن پلتفرم از قابلیت ادغام بیشتری با سایر ابزارهای مورد استفاده در کسبوکار شما برخوردار است و این امر مزایای متعددی را به همراه دارد.
قیمت
این میتواند بسته به بودجه و اندازه کسبوکار شما ذهنی باشد، اما قیمت همچنان عاملی است که هنگام بررسی این ابزارها در نظر می گیریم.
ابزارهایی که ویژگیها و پشتیبانی بیشتری ارائه میدهند، میتوانند قیمت بالاتری داشته باشند، صرفاً به این دلیل که میتوانند به شما در کاهش تعداد ابزارها در مجموعه فناوریتان کمک کنند.
اگر تازه شروع به کار با اتوماسیون کردهاید و میخواهید ببینید آیا میتوانید از یکی از این ابزارها بهرهمند شوید، مطالعه مقاله راهنمای انتخاب پلتفرم مارکتینگ اتومیشن مناسب برای کسب و کار آنلاین شما به شما در این زمینه کمک می کند. جستجوی ابزارهایی که آزمایشهای رایگان ارائه میدهند نیز مفید است. آزمایش رایگان یا بهتر از آن، طرح رایگان همیشگی به شما امکان میدهد آنچه را که پلتفرم ارائه میدهد بدون تعهد کامل تجربه کنید.
بهترین ابزارهای مارکتینگ اتومیشن:
- اتوماسیون بازاریابی هاباسپات (HubSpot Marketing Automation)
- سندر (Sender)
- منیچت (ManyChat)
- میلمودو (MailModo)
- شورتریگرز (SureTriggers)
- لیداسکوئرد (LeadSquared)
- سندپالس (SendPulse)
- موسند (Moosend)
- باردین.ایآی (Bardeen.ai)
- اومنیسند (Omnisend)
- انگیجبی (EngageBay)
- اونتراپورت (Ontraport)
- برِوو (Brevo)
- اکتیوکمپین (ActiveCampaign)
- اسپیپی (SPP)
- اکانت انگیجمنت مارکتینگ کلود سیلزفورس (Salesforce Marketing Cloud Account Engagement)
- کیپ (Keap)
- مارکتو (Marketo)
- گتریسپانس (GetResponse)
- دریپ (Drip)
در اینجا، فهرستی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را گردآوری کردیم تا به شما کمک کنم گزینههای خود را مرتب کنید و با اطمینان بهترین راه حل را برای خود و تیمتان انتخاب کنید.
اتوماسیون بازاریابی هاباسپات (HubSpot Marketing Automation)
قابلیت اتوماسیون بازاریابی هاباسپات از نظر ویژگیها یکی از قدرتمندترین ابزارها در این فهرست است. طبق گزارش G2 Grid for Marketing Automation، از نظر احساسات مشتری نیز یکی از محبوبترینها است.
البته، هاباسپات یک مجموعه رشد کامل دارد که شامل نرمافزار فروش، نرمافزار بازاریابی و نرمافزار پشتیبانی است که همگی به طور خودکار با CRM هاباسپات ادغام میشوند.
به نظر من، اثر ترکیبی داشتن تمام دادهها و فعالیت رشد شما در یک مکان میتواند انبوهی از امکانات اتوماسیون خلاقانه را آزاد کند که در صورت استفاده از ابزارهای جداگانه دشوار یا غیرممکن خواهد بود.
قابلیت اتوماسیون بازاریابی هاباسپات به تنهایی شامل یک تابلوی بصری با استفاده آسان است که در آن میتوانید گردشهای کاری شرطی ساده یا بسیار پیچیده را طراحی کنید.
من متوجه شدهام که تسلط بر این ابزار میتواند زمانبر باشد (با کمک آکادمی هاباسپات سریعتر پیشرفت خواهید کرد)، اما پس از درک آن، امکانات خلاقانه بیپایان هستند.
میتوانید پاسخهای خودکار ساده لیست ایمیل را تنظیم کنید یا یک شبکه هوشمند و پیچیده از قوانین را برای هدف قرار دادن کاربران خاص با ایمیل، گفتگوی آنلاین، تجربه وبسایت و موارد دیگر مناسب ایجاد کنید.
اساساً، ابزارهای اتوماسیون هاباسپات فراتر از ایمیل هستند، بنابراین میتوانید رشد خود را مقیاسبندی کنید و زمان کمتری را صرف وظایف تکراری کنید.
قیمت: ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیل و فرم هاباسپات رایگان هستند. نسخههای پولی Marketing Hub، که از 15 دلار در هر کاربر در ماه شروع میشود، دسترسی و ویژگیهای بیشتری را ارائه میدهند.
آیا میدانستید؟57 درصد از مشتریان هاباسپات مارکتینگ هاب افزایش تعداد سرنخهای تولید شده با کمپینهای بازاریابی خود را مشاهده کردند.
سندر (Sender)
سندر یک ابزار برتر اتوماسیون ایمیل و پیامک است که برای کسبوکارهای کوچک و در حال رشد مقرونبهصرفه است. این ابزار هر آنچه را که برای کمپینهای موفق نیاز دارید، از یک سازنده ایمیل ساده با قابلیت کشیدن و رها کردن گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق و نقشهی حرارتی، در اختیار شما قرار میدهد.
من سندر را دوست دارم زیرا میتوانید لیست ایمیل خود را با پنجرههای بازشوی با نرخ تبدیل بالا افزایش دهید، قالبهای ایمیل از پیش ساخته شده را سفارشی کنید و از یک سازنده طراحی ایمیل برای ایجاد ایمیلهای با نرخ تبدیل بالا استفاده کنید.
هنگامی که ایمیل شما آماده شد، میتوانید بدون دردسر گردشهای کاری خودکار ایجاد کنید و با استفاده از تقسیمبندی هوشمند، پیام مناسب را به مخاطب مناسب ارسال کنید.
هنگامی که سندر را آزمایش کردم، از اینکه میتوانستم بلافاصله به صورت رایگان شروع کنم، قدردانی کردم. تنظیم اولین گردش کار من نیز بسیار آسان بود و شامل پنجرههای بازشویی بود که من را در طول فرآیند راهنمایی میکرد.
قیمت: سندر یک طرح رایگان همیشگی دارد که بسیاری از ویژگیهای ممتاز را برای حداکثر 2500 مشترک و 15000 ایمیل در ماه ارائه میدهد. طرحهای پولی از حدود 15 دلار در ماه شروع میشوند.
مناسب برای: با تاکید بر اتوماسیون ایمیل و پیامک، سندر برای برندهای تجارت الکترونیک بهترین انتخاب است.
ManyChat
اتوماسیون بازاریابی فقط مربوط به ایمیل نیست. تصور کنید برخی از تکراریترین مکالماتی که با مشتریان در پلتفرمهای دیگر دارید را خودکار کنید.
منیچت به عنوان یک چتبات عمل میکند که میتواند دقیقاً همین کار را در فیسبوک مسنجر، پیامهای مستقیم اینستاگرام، واتساپ و پیامک انجام دهد.
به نظر من منیچت عالی است زیرا میتوانید با قالبها و رابط کاربری آسان آن، در عرض چند دقیقه یک ربات بسازید. به علاوه، اطلاعاتی که درباره کاربران خود به دست میآورید، میتواند با CRM و سایر ابزارهای شما همگامسازی شود.
قیمت : منیچت یک طرح ماهانه رایگان ارائه میدهد که امکان تعامل با حداکثر 1000 مخاطب از طریق پیامهای مستقیم اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتساپ را فراهم میکند. دسترسی و ویژگیهای اضافی از طریق طرحهای پولی منیچت، که از 15 دلار در ماه شروع میشود، در دسترس است.
آنچه من دوست دارم: من طرفدار استفاده از قالبها برای صرفهجویی در زمان و انرژی ذهنی هستم. با منیچت، میتوانید از یکی از قالبهای متعدد آنها یا دستیار هوش مصنوعی آن برای تولید پیامهای خودکار استفاده کنید.
MailModo
MailModo یک پلتفرم راهحل بازاریابی ایمیلی تک مرحلهای است. این امکان را به شما میدهد تا ایمیلهای تعاملی مبتنی بر AMP را بدون کدنویسی ایجاد و ارسال کنید.
AMP مخفف “Accelerated Mobile Pages” (صفحات موبایل شتابدهنده) است. این یک چارچوب متنباز است که توسط گوگل ایجاد شده و هدف آن بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب در دستگاههای تلفن همراه است.
نکات کلیدی در مورد AMP:
- سرعت بارگذاری: AMP با محدود کردن استفاده از جاوا اسکریپت و CSS و استفاده از یک نسخه ساده شده HTML، سرعت بارگذاری صفحات وب را به طور قابل توجهی افزایش میدهد.
- تجربه کاربری بهتر: سرعت بارگذاری سریعتر منجر به تجربه کاربری بهتر در دستگاههای تلفن همراه میشود.
- بهبود سئو: گوگل به سرعت بارگذاری صفحات وب اهمیت میدهد و AMP میتواند به بهبود رتبه سئو شما کمک کند.
- سازگاری با دستگاههای تلفن همراه: صفحات AMP برای دستگاههای تلفن همراه بهینه شدهاند و در انواع دستگاهها به خوبی نمایش داده میشوند.
- کاربردها: AMP برای انواع محتوای وب مانند مقالات خبری، صفحات محصول و صفحات فرود استفاده میشود.
- ایمیلهای AMP: در زمینه بازاریابی ایمیلی، ایمیلهای AMP به شما امکان میدهند محتوای تعاملی و پویا را در ایمیلها ارائه دهید. این بدان معناست که گیرندگان میتوانند مستقیماً در ایمیلها با محتوا تعامل داشته باشند، مانند پر کردن فرمها، مرور محصولات یا تماشای ویدیوها، بدون نیاز به ترک ایمیل.
من دوست دارم که میتوانید از ویرایشگر قالب کشیدن و رها کردن آنها برای ساخت قالبهای ایمیل با ویجتهای تعاملی استفاده کنید که به ایمیلهای شما عملکردی شبیه به اپلیکیشن میدهد.
اگر نمیخواهید از ابتدا یک قالب بسازید، میتوانید یکی را از کتابخانه قالب آنها انتخاب کنید که شامل قالبهایی برای موارد استفاده مختلف است.
میلمودو همچنین دارای یک ویرایشگر بصری سفر مشتری است که از همان مفهوم کشیدن و رها کردن پیروی میکند و تنظیم اتوماسیون ایمیل را آسان میکند.
به عنوان مثال، میتوانید اتوماسیونهایی را تنظیم کنید که پس از یک فاصله زمانی ثابت یا بر اساس شرط، مانند زمانی که مشتری ایمیل را باز میکند، روی پیوند کلیک میکند یا پاسخی ارسال میکند، ایمیل ارسال کنند.
این گردشهای کاری به راحتی قابل تنظیم هستند و به شدت با نیازهای شما قابل سفارشیسازی هستند.
سایر ویژگیهای میلمودو به شما امکان میدهد مشترکین خود را به صورت پویا تقسیمبندی کنید، بهینهسازی زمان ارسال را برای ارسال ایمیل در زمان بهینه تنظیم کنید، نسخههای مختلف یک ایمیل را قبل از ارسال آزمایش کنید و عملکرد کمپینهای ایمیل خود را در یک داشبورد مشاهده کنید.
میلمودو همچنین ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند تولیدکننده موضوع ایمیل هوش مصنوعی، تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی و یک سازنده قالب هوش مصنوعی را ارائه میدهد.
در زمینه MailModo:
وقتی میلمودو ادعا میکند که ایمیلهای مبتنی بر AMP را ارائه میدهد، به این معنی است که میتوانید ایمیلهایی را ایجاد کنید که از فناوری AMP برای ارائه محتوای تعاملی و پویا استفاده میکنند. این میتواند تجربه کاربری بهتری را برای گیرندگان ایمیل شما فراهم کند و نرخ تعامل را افزایش دهد.
SureTriggers
شورتریگرز (SureTriggers) یک ابزار اتوماسیون است که گردشهای کاری را بهینه میکند و رویههای تجاری را ساده میکند.
این افزونه به خودکارسازی فرآیندهای تکراری، کاهش خطاهای دستی و افزایش بهرهوری در وبسایت وردپرس شما کمک میکند.
به نظر من، توانایی آن در ادغام با سایر ابزارهای CRM و بازاریابی، خودکارسازی فرآیندهای متعدد و افزایش بهرهوری را آسان میکند.
شورتریگرز یک راه حل مفید برای شرکتهایی با هر اندازه است که به دنبال بهینهسازی تلاشهای اتوماسیون بازاریابی خود هستند، زیرا شامل ویژگیهایی مانند گردشهای کاری سفارشی، محرکهای اتوماسیون و گزارشدهی است.
همچنین یک راه حل موثر و کاربرپسند برای خودکارسازی عملیات تکراری مانند مدیریت سرنخ، خدمات مشتری و بازاریابی ایمیلی در زمینه اتوماسیون بازاریابی ارائه میدهد.
با خودکارسازی این فرآیندها، کاربران میتوانند هزینههای عملیاتی را کاهش دهند، تولید سرنخ را افزایش دهند و تعامل مشتری را تقویت کنند، که همه اینها به نتایج بازاریابی بهتر کمک میکند.
قیمت: شورتریگرز یک طرح رایگان همیشگی برای یک وبسایت وردپرس ارائه میدهد. طرحهای پولی از 9 دلار در ماه شروع میشوند.
مناسب برای: شورتریگرز برای وبسایتهای وردپرس طراحی شده است، و آن را به یک راه حل تخصصی برای شبکه افزونهها و ابزارهای وردپرس تبدیل میکند.
LeadSquared
لیداسکوئرد (LeadSquared) یک راه حل جامع برای اجرای فروش و اتوماسیون بازاریابی است.
میتوانید سرنخها را در کمپینها و منابع مختلف جذب کنید، فعالیت آنها را ردیابی کنید و حتی آنها را بر اساس مشخصات جمعیتی برای یک رویکرد هدفمند به بازاریابی تقسیمبندی کنید.
این پلتفرم چندکاناله به شما کمک میکند از طریق ایمیل، واتساپ، پیامک، رسانههای اجتماعی، پورتالهای سلف سرویس و موارد دیگر با سرنخها در تماس باشید.
هنگامی که قصد دارید تلاشهای بازاریابی خود را مقیاسبندی کنید، میتوانید گردشهای کاری خودکار و مبتنی بر محرک را برای اطمینان از دسترسی مداوم در سراسر پلتفرمها تنظیم کنید.
لیداسکوئرد همچنین به شما امکان میدهد داشبوردها و گزارشهای عمیق و بلادرنگ را برای بینش در مورد عملکرد کمپین تنظیم کنید.
قیمت: مجموعه اتوماسیون بازاریابی در چهار سطح موجود است:
- ضروری (Essential) با قیمت 150 دلار.
- پایه (Basic) با قیمت 400 دلار.
- استاندارد (Standard) با قیمت 1200 دلار.
- سازمانی (Enterprise) با قیمت 2500 دلار.
آنچه من دوست دارم: بهترین بخش در مورد ایمیلها و صفحات فرود در لیداسکوئرد این است که به کدنویسی نیاز ندارند، که اگر مانند من یک بازاریاب کمتر فنی هستید، راحت است. صفحات را میتوان به طور کامل با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن با استفاده آسان سفارشی کرد.
SendPulse
سندپالس (SendPulse) که کار خود را به عنوان یک سرویس بازاریابی ایمیلی آغاز کرد، به تدریج به یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی تمام عیار با کانالهای متنوع برای دسترسی به مشتریان موجود و بالقوه تبدیل شد.
برندهای معتبر و کسبوکارهای کوچک به طور یکسان میتوانند جریانهای پیام بسیار شخصیسازیشدهای را ایجاد کنند که ایمیلها، چتباتها و اعلانهای پیامکی را ترکیب میکند.
من سازنده چتبات بصری را بسیار همهکاره یافتم، زیرا به کاربران امکان میدهد چتباتهایی را برای فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و وایبر ایجاد کنند. همچنین از ادغام ChatGPT پشتیبانی میکند، که چتبات را حتی انسانمانندتر میکند.
قیمت: سندپالس یک طرح ماهانه رایگان ارائه میدهد. طرحهای پولی از 8 دلار در ماه شروع میشوند.
آنچه من دوست دارم: سندپالس یک پلتفرم همه کاره است که حتی یک سازنده دوره آنلاین را ارائه میدهد. اگر به کسب درآمد از دانش خود یا استفاده از دورهها برای تولید سرنخ فکر کردهاید، این پلتفرم میتواند گزینه بسیار خوبی باشد.
Moosend
موسند (Moosend) یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی ایمیلی است که به صنایع مختلف، از جمله تجارت الکترونیک، SaaS و آژانسها خدمات ارائه میدهد.
ویژگی اتوماسیون از ردیابی پیشرفته وبسایت و محرکهایی استفاده میکند که به شما امکان میدهد کمپین ایمیل مناسب را برای کسانی در مخاطبین خود که به یک محصول یا خدمات خاص علاقهمند هستند، ارسال کنید.
به عنوان مثال، میتوانید یک سری رها کردن سبد خرید را برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوهای که سبد خرید خود را بدون خرید رها کردهاند، تنظیم کنید.
در تجربه من، جمعآوری و مدیریت دادههای مشتری میتواند مفید باشد زیرا میتوانید از آن برای طراحی کمپینهای پیشنهاد محصول بر اساس بازدیدهای محصول استفاده کنید.
این دادهها همچنین به شما امکان میدهد گزارشهای دقیق از پیشرفت کمپین و فعالیت کاربران ایجاد کنید تا بتوانید اثربخشی پیامهای تبلیغاتی خود را بهینه کنید.
قیمت: موسند یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ارائه میدهد، بنابراین میتوانید قبل از خرید آن را امتحان کنید. پس از آن، طرحهای پرو از 7 دلار در ماه شروع میشوند.
مناسب برای: یکی از بخشهای مورد علاقه من در آزمایش موسند، دیدن ویژگیهای سمت آژانس آن بود. موسند میتواند به عنوان یک مرکز مدیریت مشتری شخصی عمل کند که در آن میتوانید روی پروژههای متعدد مشتری از یک مکان کار کنید. به علاوه، با سفارشیسازیهایی همراه است، که این را به یک گزینه عالی برای آژانسها تبدیل میکند.
باردین Bardeen.ai
باردین یک ابزار اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی است که گردشهای کاری را بهینه میکند. با Bardeen.ai، اتوماسیون اکنون به سادگی ارسال پیامک به یک دوست است.
باردین به کمک هوش مصنوعی، گردش کار شما را ساده میکند، چه نیاز به حفظ پاکیزگی و بهروزرسانی CRM خود داشته باشید، چه کمپینهای ارتباطی را شخصیسازی کنید، یا دادهها را در ابزارهای مختلفی که تیم داخلی شما استفاده میکند همگامسازی کنید.
آنچه من بیشتر در مورد باردین دوست دارم این است که یک افزونه کروم است. این امر شروع به کار و اتصال آن به گردش کار موجودم را بلافاصله آسان کرد.
قابلیت ادغام با سایر CRMها مانند HubSpot و بیش از 100 ادغام دیگر، اتوماسیون فرآیندهای متعدد و افزایش بهرهوری را آسان میکند.
باردین یک راه حل مفید برای شرکتهایی در هر اندازهای است که به دنبال بهینهسازی تلاشهای اتوماسیون بازاریابی و فروش خود هستند. شروع به کار با هزاران قالب اتوماسیون آماده برای استفاده، آسان است.
قیمت: باردین یک طرح رایگان همیشگی ارائه میدهد، در حالی که طرح حرفهای از 10 دلار در ماه شروع میشود.
نکته حرفهای: باردین یک افزونه کروم است، بنابراین برای استفاده از این ابزار گردش کار، باید کاربر گوگل کروم باشید.
Omnisend
Omnisend یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی چند کاناله است که برای تجارت الکترونیک ساخته شده است. با ارائه گردشهای کاری اتوماسیون قدرتمند، میتوانید به سرعت با قالبهای از پیش ساخته شده که با در نظر گرفتن فروشندگان آنلاین طراحی شدهاند، شروع به کار کنید.
با Omnisend، میتوانید چندین کانال را در یک گردش کار اتوماسیون اضافه کنید: ایمیل، پیامک، فیسبوک مسنجر، اعلانهای فشار و موارد دیگر.
من دوست دارم که Omnisend از یک سازنده بصری کاربرپسند و قالبها نیز استفاده میکند، که ایجاد گردشهای کاری، فرمها، صفحات فرود، پاپآپها و ایمیلها را سریع و آسان میکند.
قیمت: Omnisend یک طرح رایگان با اتوماسیون بازاریابی ایمیلی پایه ارائه میدهد که برای کسبوکارهای کوچک که تازه شروع به کار کردهاند مناسب است. کسبوکارهای متوسط تا بزرگ احتمالاً از طرحهای پولی Omnisend که از 16 دلار در ماه شروع میشود، بهرهمند خواهند شد.
آنچه من دوست دارم: اگرچه به دلیل نداشتن فروشگاه تجارت الکترونیک، نتوانستم ویژگیهای زیادی را ببینم (بیشتر ویژگیها قبل از اینکه بتوانم آنها را بررسی کنم، نیاز به اتصال فروشگاه من داشتند)، اما رابط کاربری Omnisend را دوست دارم. سازماندهی شده و درک آن آسان است، که تنظیم گردشهای کاری را کمتر ترسناک میکند.
EngageBay
EngageBay یکی دیگر از پلتفرمهای اتوماسیون بازاریابی است که به طور خاص برای کسبوکارهای کوچک تا متوسط طراحی شده است.
این نرمافزار طیف گستردهای از ویژگیها را ارائه میدهد، از جمله بازاریابی ایمیلی، مدیریت رسانههای اجتماعی و چت وبسایت.
به نظر من، سایر ویژگیهای قابل تحسین شامل سازندههای کشیدن و رها کردن برای صفحات فرود و ایمیلها، تست A/B، بازاریابی پیامکی، اعلانهای فشار، بازیابی و یادآوری سبد خرید رها شده، پاسخهای خودکار و پاسخهای از پیش آماده شده است.
قیمت: EngageBay یک طرح رایگان برای کسبوکارهای کوچک و همچنین سه طرح پولی پیشرفته ارائه میدهد که با نیازهای کسبوکار شما مقیاس میشوند و از 12.74 دلار به ازای هر کاربر در ماه شروع میشود.
آنچه من دوست دارم: من دوست دارم که EngageBay یک طرح رایگان ارائه میدهد، که شروع اتوماسیون را برای کسبوکارهای کوچک، حتی با بودجه محدود، آسان میکند.”
Ontraport
برخلاف سایر ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، Ontraport یک نرمافزار اتوماسیون کسبوکار است که به طور خاص برای کارآفرینان، تکنفرهها و کسبوکارهای کوچک طراحی شده است.
در حالی که قابلیتهای CRM و اتوماسیون بازاریابی را دارد، من قدردان این هستم که ویژگیهای دیگری نیز برای اداره و رشد یک کسبوکار کوچک دارد، از جمله، اما نه محدود به، بازاریابی ایمیلی، صفحات فرود، گزارشدهی و تجارت الکترونیک.
یکی از ارزشمندترین چیزهایی که Ontraport ارائه میدهد، تمرکز آن بر گزارشدهی و بینش است. در حالی که برخی از ابزارها میتوانند کمی جعبه سیاه باشند، Ontraport به شما نگاهی واضح به عملکرد کمپینهایتان میدهد.
قیمت: اگرچه Ontraport طرح رایگان ندارد، اما یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه با هر یک از چهار طرح پولی خود ارائه میدهد. قیمت طرح پایه Ontraport از 24 دلار در ماه شروع میشود، که شامل ارسال ایمیل نامحدود و اتوماسیون بازاریابی کشیدن و رها کردن است.
بهترین برای: کارآفرینان، تکنفرهها و کسبوکارهای کوچک.
SendinBlue
برِوو که قبلاً با نام SendinBlue شناخته میشد، یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال است که نرمافزار اتوماسیون محبوبی را ارائه میدهد که برای بازاریابان مبتدی و پیشرفته مناسب است.
با برِوو، میتوانید کمپینهای ایمیلی سازگار با موبایل را هم از ابتدا و هم از طریق قالبهای قابل تنظیم طراحی کنید. همچنین میتوانید کمپینهای پیامکی را از برِوو اجرا کنید. ویژگیهای پیشرفته شامل گزارشدهی و امتیازدهی سرنخ است.
قیمت: برِوو یک طرح رایگان بسیار چشمگیر ارائه میدهد که شامل قابلیتهای اتوماسیون بازاریابی پایه، مخاطبین نامحدود و حداکثر 300 ایمیل در روز است. طرحهای پولی از 25 دلار در ماه شروع میشود.
آنچه من دوست دارم: برِوو نرمافزارهای دیگری مانند پلتفرمهای فروش و مکالمات، به علاوه یک CRM ارائه میدهد، بنابراین میتوانید پشته فناوری خود را به طور یکپارچه ادغام کنید.
ActiveCampaign
ActiveCampaign یک پلتفرم یکپارچه بازاریابی ایمیلی، اتوماسیون بازاریابی و CRM برای کسب و کارهای کوچک است.
قویترین نقطه ActiveCampaign، قابلیتهای قدرتمند و انعطافپذیر اتوماسیون بازاریابی آن است. من فکر میکنم این یکی از جامعترین راه حلهای موجود در بازار است و قابلیت تحویل آن نیز به عنوان یکی از بهترینها در بازار ارزیابی شده است.
من متوجه شدهام که این ابزار احتمالاً بهترین ابزار برای مبتدیان یا کسانی که توانایی فنی پایینی دارند نیست، زیرا یادگیری آن کمی زمان و تلاش بیشتری میطلبد. اما وقتی پلتفرم را یاد گرفتید، بسیار قدرتمند است.
قیمت: ActiveCampaign یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه میدهد. طرحهای پولی از 15 دلار در ماه شروع میشوند.
آنچه من دوست دارم: نرخ تحویل بالای ActiveCampaign یک نقطه فروش عالی است اگر میخواهید مطمئن شوید که ایمیلهایتان به صندوق ورودی مشتریانتان میرسد.”
Service Provider Pro’s From Builder
SPP یک سازنده فرم قدرتمند دارد که به شما امکان میدهد، در میان سایر موارد، فرمهای تولید سرنخ بسازید. فرمهای تماس ایجاد کنید و آنها را در وبسایت خود جاسازی کنید، آنها را از طریق لینک مستقیم با سرنخها به اشتراک بگذارید، یا یک حباب چت را در یکی از صفحات فرود خود جاسازی کنید. به محض ارسال فرم، یک تیکت در پورتال مشتری شما ایجاد میشود، که به تیم شما امکان میدهد سرنخ را گرم کند.
یکی از موارد قدرتمند در مورد سازنده فرم SPP، قوانین شرطی آن است: میتوانید فیلدهای مختلف را بر اساس انتخابهایی که کاربران در فیلدهای گروه گزینهها، منوهای کشویی یا سایر عناصر داخل فرم انجام میدهند، نمایش دهید. این به شما امکان میدهد فرمهای تولید سرنخ را بسیار هدفمند و خاص کنید، و نرخ تبدیل را افزایش دهید.
قیمت: طرحهای پولی از 99 دلار در ماه شروع میشود.
بهترین برای: رشد تولید سرنخ و تبدیل مشتری.
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
قابلیت تعامل با حساب کاربری در Salesforce Marketing Cloud تعامل حساب ابری بازاریابی Salesforce که قبلاً با نام Pardot شناخته میشد، یک راه حل اتوماسیون ابری است که بیشتر به مشتریان سازمانی خدمات ارائه میدهد که منابع فنی و زمان کافی برای یادگیری پلتفرم را دارند.
این پلتفرم دارای ویژگیهای فراوانی است که ارتباط با مخاطبین موجود را خودکار میکند، از ادغام CRM گرفته تا بازاریابی ایمیلی، پرورش سرنخ و قابلیت گزارشدهی ROI برای اطمینان از عملکرد کمپینهای شما.
گزارشدهی ROI (Return on Investment) یا «بازگشت سرمایه» به معنای اندازهگیری سودآوری یک سرمایهگذاری است. در واقع،ROI نشان میدهد که در ازای هر واحد پولی که سرمایهگذاری میکنید، چه مقدار سود کسب میکنید.
میتوانید تمام تعاملات در وبسایت خود را ردیابی کرده و امتیازدهی پیشبینیکننده سرنخ را بر اساس پارامترهای تعیینشده خود ایجاد کنید. همه اینها به بهبود کارایی بازاریابی و حذف زمان و تلاش تلفشده از تیم فروش شما کمک میکند.
باید توجه داشته باشم که اگرچه این نرمافزار فوقالعاده قدرتمند است، اما به دلیل عدم وجود طرح یا دوره آزمایشی رایگان، ممکن است برای کسبوکارهای کوچک یا کارآفرینان چندان در دسترس یا مقرونبهصرفه نباشد.
قیمت: طرحهای تعامل حساب ابری بازاریابی Salesforce از 1250 دلار در ماه شروع میشود.
بهترین برای: با توجه به قیمت بالای آن، این پلتفرم اتوماسیون بازاریابی برای شرکتهای سازمانی بهترین گزینه است.
Keap
کیپ (که قبلاً با نام Infusionsoft شناخته میشد) از سال 2001 فعالیت میکند و به هزاران بازاریاب کمک کرده است تا اهداف مربوط به سرنخ، درآمد و جذب مشتری را محقق کنند.
کیپ واقعاً در میان کسبوکارهای کوچک و کارآفرینان تکنفره رشد میکند، و در تجربه من، متوجه شدهام که پایگاه کاربری نسبتاً پیچیدهای دارد.
میتوانید درختهای تصمیمگیری نسبتاً پیچیدهای را بر اساس اینکه شخصی برای کدام آهنربای سرنخ ثبتنام میکند، چند (و کدام) ایمیل را باز و کلیک میکند، یا سایر دادههای ویژگیهای مخاطب تنظیم کنید.
با ادامه تکامل ویژگیهای کیپ، مشتریان قدیمی ممکن است طرح Max Classic کیپ را ترجیح دهند، زیرا بیشترین شباهت را به پلتفرم اصلی Infusionsoft دارد.
قیمت: کیپ یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه و سه طرح پولی مختلف بر اساس نیازهای مشتری ارائه میدهد که از 249 دلار در ماه شروع میشود.
آنچه من دوست دارم: ویژگیهای کیپ برای کسبوکارهای کوچکی که به اتوماسیون یکپارچه فروش و بازاریابی نیاز دارند، بهترین است.”
Marketo
مارکتو در سال 2006 به عنوان یک شرکت نرمافزا مارکتینگ اتومیشن تاسیس شد. بعداً توسط ادوبی خریداری و در ابر بازاریابی سازمانی آن ادغام شد.
ادغام با ادوبی به این معنی است که اگر از Adobe Analytics برای اندازهگیری دادهها و Adobe Target برای آزمایش و شخصیسازی استفاده میکنید، یک مجموعه اتوماسیون و بهینهسازی بازاریابی سازمانی قدرتمند خواهید داشت.
این ابزار معمولاً برای مشتریان سازمانی طراحی شده است — برای اکثر صاحبان کسبوکارهای کوچک کمی خارج از محدوده است.
قیمت: ادوبی دوره آزمایشی یا طرح رایگان برای مارکتو ارائه نمیدهد. از آنجایی که قیمت طرحهای مارکتو بر اساس اندازه پایگاه داده شما تعیین میشود، باید برای دریافت قیمت با بخش فروش تماس بگیرید.
بهترین برای: اگر از سایر محصولات ادوبی استفاده میکنید، این ابزار میتواند یک ابزار یکپارچه برای افزودن به پشته فناوری شما باشد.
GetResponse
GetResponse نرمافزار اتوماسیون بازاریابی با لایهها و ویژگیهای مختلف است. طرح بازاریابی ایمیلی مقرونبهصرفه آن شامل پاسخهای خودکار پایه، قالبها و اندازه لیست 1000 مخاطب است.
طرحهای پیشرفتهتر GetResponse شامل ویژگیهای قدرتمندی مانند کمپینهای قطرهای، امتیازدهی مخاطب، اتوماسیون مبتنی بر رویداد، ردیابی تجارت الکترونیک و موارد دیگر است.
به طور کلی، این نرمافزار را آسان برای استفاده یافتم. معمولاً نتایج خوبی از این ابزار خواهید گرفت، اگرچه با ویژگیهای سادهتر، مانند خبرنامههای ایمیلی، بهترین عملکرد را دارد. اگر قصد دارید منطق شرطی پیچیده و اتوماسیون بازاریابی را پیادهسازی کنید، کار با این پلتفرم میتواند دشوارتر شود.
قیمت: GetResponse یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ارائه میدهد. طرحهای پولی از 19 دلار در ماه شروع میشود.
نکته حرفهای: GetResponse یک طرح تخفیفدار 50٪ تخفیف در طرحهای ماهانه برای سازمانهای غیرانتفاعی ارائه میدهد.
Drip
دریپ یکی از معدود ابزارهای اتوماسیون بازاریابی در این لیست است که عمدتاً بر اتوماسیون بازاریابی تجارت الکترونیک تمرکز دارد.
این پلتفرم یکی از پلتفرمهای “باز”تر را ارائه میدهد که پلتفرمهای “باز” معمولاً امکان ادغام با سایر ابزارها و نرمافزارها را فراهم میکنند. این یعنی که شما میتوانید دریپ را به راحتی با سایر ابزارهای بازاریابی و فروش خود، مانند CRM و پلتفرمهای تجارت الکترونیک، متصل کنید و ادعا میکند که با “تقریباً هر استراتژی بازاریابی که میخواهید اجرا کنید” سازگار است.
علاوه بر این، متوجه شدم که ایمیل یکی از نقاط قوت آن است. برخی از ویژگیهای بازاریابی و اتوماسیون ایمیلی شامل ارسال ایمیل نامحدود، گردشهای کاری از پیش ساخته شده و بازاریابی چند کاناله است.
قیمت: اگرچه دریپ طرح رایگان ندارد، اما یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه میدهد. طرحهای پولی بر اساس تعداد مخاطبین ایمیل شما است و از 39 دلار در ماه شروع میشود.
آنچه من دوست دارم: دریپ در شخصیسازی و تجزیه و تحلیل عالی است. به طور کلی، آن را ابزاری قدرتمند برای اتوماسیون بازاریابی تجارت الکترونیک یافتم.
چگونه بهترین نرمافزار اتوماسیون بازاریابی را انتخاب کنیم.
یک محصول اتوماسیون بازاریابی تخصصیتر ممکن است برای محیطهای SMB (کسبوکارهای کوچک و متوسط) و B2C (تجارت به مصرفکننده) مناسبتر باشد، اما شرکتهای B2B (تجارت به تجارت) و سازمانی ممکن است به پلتفرمی با قابلیتهای گستردهتر نیاز داشته باشند برای درک بهتر این موضوع به مقاله 10 مزیت استفاده از اتوماسیون بازاریابی برای کسب و کارهای B2B مراجعه کنین.
در اینجا چند حوزه کلیدی وجود دارد که هنگام ارزیابی محصولات نرمافزار اتوماسیون بازاریابی باید در نظر بگیرید تا موردی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است:
بودجه و نیازهای کسبوکار خود را مشخص کنید.
اگر مزایای اتوماسیون را بتوان در یک جمله خلاصه کرد، این است: اتوماسیون شما را کارآمدتر میکند، بنابراین میتوانید روی وظایفی که از آنها لذت میبرید و بالاترین بازده را دارند، تمرکز کنید.
با در نظر گرفتن این موضوع، باید هنگام بررسی قابلیتها، قیمت را نیز ارزیابی کنید.
برای SMBها (کسبوکارهای کوچک و متوسط) و سازمانهای B2C (تجارت به مصرفکننده) که عمدتاً بر ایمیل تمرکز دارند، یک سیستم سادهتر ممکن است کافی باشد. با این حال، با نیازهای پیشرفتهتر، نرمافزار سازمانی (و در نتیجه گرانتر) در بلندمدت مقرونبهصرفهتر است.
توصیه میکنم ارائهدهندهای را انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد اما با تغییر نیازهای شما نیز بتواند رشد کند. در نهایت، کاهش عملیات حجیم برای مقیاسپذیری مؤثر بسیار مهم است.
سهولت استفاده از نرمافزار را ارزیابی کنید.
پیادهسازی اتوماسیون کار سادهای نیست، بنابراین مطمئن شوید که رابط کاربری نرمافزار با شما همکاری میکند، نه علیه شما. بررسی کنید که آیا میتوانید تصاویر صفحه نمایش از UX (تجربه کاربری) پیدا کنید یا نرمافزار را به صورت آزمایشی استفاده کنید تا بتوانید تشخیص دهید که آیا ساده و آسان برای پیمایش به نظر میرسد یا خیر.
اتوماسیون میتواند فنی باشد، بنابراین پیشنهاد میکنم به دنبال ارائهدهندگانی باشید که پایگاههای دانش قوی، آموزشها و سایر گزینههای پشتیبانی مشتری را دارند.
گزینههای تجزیه و تحلیل و گزارشدهی را بررسی کنید.
شما میخواهید بتوانید موفقیت هر کمپین قطرهای که در حال اجرا دارید را اندازهگیری کنید، بنابراین مطمئن شوید که نرمافزار اتوماسیون شما معیارهایی را که برای شما مهمترین هستند، ردیابی میکند.
در محیطهای B2B و سازمانی با ذینفعان متعدد، ممکن است به قابلیتهای گزارشدهی پیشرفتهای مانند داشبوردهای شخصیسازیشده یا گزارشدهی خودکار از طریق ایمیل نیز نیاز داشته باشید.
به عنوان مثال، نرمافزار تجزیه و تحلیل بازاریابی HubSpot به شما امکان میدهد داشبوردهای سفارشی را برای نظارت بر هر چیزی از تجزیه و تحلیل ترافیک وبسایت گرفته تا ثبتنامهای ایمیل، منابع درآمد برتر و موارد دیگر تنظیم کنید.
ادغامها را بررسی کنید.
نرمافزار اتوماسیون بازاریابی تا چه حد با پشته فناوری فعلی شما سازگار است؟ integrations به شما امکان میدهند دادهها را مدیریت کرده و از ابزارهای خود بهره بیشتری ببرید.
محدودیتهای احتمالی را در نظر بگیرید.
برخی از پلتفرمهای نرمافزار اتوماسیون ممکن است تعداد اقدامات در یک ماه یا اندازه پایگاه داده مجاز شما را محدود کنند.
قبل از هر ارزیابی، پیشنهاد میکنم بدانید چند مخاطب دارید، به طور متوسط چند ایمیل ارسال میکنید و میخواهید نرمافزار چه چیزی را محقق کند.
این کار از دست کم گرفتن هزینه نرمافزار اتوماسیون شما جلوگیری میکند.
درخواست یک دمو
قبل از تصمیمگیری نهایی، در نظر بگیرید که با تیم فروش هر ارائهدهنده تماس بگیرید تا درخواست دمو کنید یا برای پیشنهادات دوره آزمایشی رایگان ثبتنام کنید.
امتحان کردن یک ابزار اتوماسیون بازاریابی قبل از خرید آن میتواند به شما کمک کند تا مشخص کنید کدام ویژگیها به بهترین شکل به نیازهای شما پاسخ میدهند.
شروع به کار با اتوماسیون بازاریابی
گزینههای زیادی برای نرمافزار اتوماسیون بازاریابی وجود دارد. نکته کلیدی انتخاب گزینهای مناسب برای اهداف تجاری، بودجه و تخصص فنی شماست.
آیا چیزی فوقالعاده قدرتمند و نامحدود میخواهید؟ ممکن است در نهایت هزینه بیشتری داشته باشد و زمان و تلاش بیشتری برای یادگیری آن صرف شود. گزینههای ارزانتر، در مقایسه، ممکن است مقیاس بسیار محدودی داشته باشند. یا شاید یک راه حل جامع که نه تنها فرآیندهای بازاریابی، بلکه فعالیتهای فروش و خدمات مشتری را نیز خودکار میکند، بهترین ارزش را در ازای پول برای شما به ارمغان بیاورد. در نهایت، این یک معامله است که باید برای کسب و کار خود بسنجید.
ابزار مارکتینگ اتومیشنِ یونکسو
پرداختهای دلاری برای ابزارهای خارجی کار را برای کسب وکارهای ایرانی سخت کرده است. بنابراین در چند سال گذشته چندین ابزار اتوماسیون بازاریابی ایرانی کار خود را در ایران آغاز کرده اند.
موضوعی که بسیاری از کسب وکارها را دچار چالش میکند یافتن ابزار مورد اطمینان (reliable)، بدون نقص یا با کمترین نقص، مقیاسپذیر و با امکانات مناسب است.
ما بعنوان خدماتدهندهی مارکتینگ اتومیشن به کسب و کارها، چندین سال با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایرانی کار کردیم. مشکلاتی مانند عدم اطمینان به صحت اجرای فرآیندهای خودکار چالش اصلی ما بود.
سگمنتبندیها گاهاً با خطا و نادرست به روزرسانی میشد.
عدم وجود محیط گرافیکی مناسب برای طراحی ایمیل چالش دیگر ما بود.
نبود بسیاری از ویژگیها در ساخت کمپینهای خودکار، دست ما را برای ساخت برخی از ورکفلوها بسته بود.
یکی دیگر از چالشهای کسب و کارها با این ابزارها پرداخت هزینه به ازای تعداد کاربران فعال (MAU) بود. این موضوع برای کسب و کارهایی که فقط از برخی از کمپینها برای مثال کمپین بازیابی سبد رها شده میخواهند از ابزار استفاده کنند مقرون به صرفه نبود.
و برخی چالشهای دیگر که در رابطه با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی وجود داشت، همهی این چالشها باعث شد تا تیمِ یونکسو با دانستنِ مشکلاتِ موجود در دیگر ابزارها، ابزار مارکتینگ اتومیشن خود را تهیه کند.
از آنجاییکه مارکتینگ اتومیشنِ یونکسو با بررسی و یافتن مشکلات دیگر ابزارهای مارکتینگ اتومیشن ایرانی طراحی شده، ویژگیهای ابزار بسیار زیادتر از دیگر ابزارهای ایرانی است.
مزیت اصلی یونکسو ارائهی ابزار به همراه مجری متخصص و باتجربه و یک تیم باسابقه است.
اگر نیاز به یک ابزار قدرتمند و حرفه ای مارکتینگ اتومیشن ایرانی دارید به خصوص اگر به دنبال سادهسازی و مدیریت تمام عملیاتهای تجاری از یک مکان هستید. می توانید از ابزار ما با نام UNEXO بهره ببرید و همچنین می توانید بصورت رایگان با مشاورین ما در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب یا پیاده سازی ابزار مارکتینگ راهنمایی کنند.